Fett kul dag!

Nu ska jag snart äta och sen vara med mina kompisar och se nån majbrasa.
Idag vid halv.2 så gick vi hem till Ebba och hon öppnade dörren så stog jag, hanna, olivia, olivia, tale och vanessa. Vi började sjunga och sen sa vi att hon skullle sätta på sig skor och när hon gjorde det så satte vi på henne ögon-bindel och vi började gå runt lite i sundbyberg så hon inte skulle veta vart hon var, men sen när vi tog av ögon-bindeln så satt alla med en piknik filt och massor av gott som vi har bakat och köpt t.ex Tiger-kaka (lägger upp video sen när vi bakade den) chips, munkar .m.m. hon vart jätte glad och av sina föräldrar fick hon typ mac book pro och 1000 kronor och så var det nåt mer. Men snart ska jag träffa hela gänget igen och titta på maj-brasa som sakt var :D
lägger upp bilder och videos senare idag :D

haha en fin bild vi tog med ebbas mac book


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0