Godmorgon!

Tja!
Igår så öppnade mamma familjens presenter och av min lilla syster fick hon ett salt-kar och örhängen
 och av mig fick hon en rygg sak som man kan ha när man har ont i ryggen,
och av pappa fick hon en vit radio som är jätte fin och
funkar jätte bra :D
idag är det ju ingen skola för det är lång-fredag och det känns super
bra och nu ska jag och alla andra som har påsklov
vara lediga hela den här veckan :D
Igår så åt vi räkor, mackor (räk-mackor)
och efter det fick jag super ont i magen, men sen gick det
över och då ville jag äta lite godis :D
mamma: men hanna din mage da?
jag: men det kanske blir bättre om jag äter godis :D
och då åt jag lite godis.
Ska ha frågestund lite senare och så.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0