hittade på nåt :D

Jo, idag visste jag tills jojo (johanna) ringde mig och frågade om v skulle göra nåt och jag ska såklart ja! :D
sitter nu (för jojo har gått hem) och dricker tropiska frukter, alltså läsk. Ska kanske köpa godis lite senare till myset  ikväll. Juste, det har börjat en ny serie som heter new girl och jag såg första avsnittet igår, och det verkar faktist kul. Det handlar om en tjej som har precist blivit dumpad av sin pojkvänn och behöver bo nånstan, så hon blir interdjuvad av 3 killar, och hon är väldig knäpp och konsyig, men dem släpper in henne för att hon säger att hon har modell kompisar. Dem försöker hjälpa henne med att hitta en ny kille, men första försöket var inte bra för han vart typ rädd för henne, men lite senare på kvällen kommer det en kille fram till henne och frågar om hon vill gå på date, och hon säger såklart JA :D



så där ser killarna ut och tjejen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0