Mat.

hej!
Nu sitter vi hos hanna och vi fixar våra bloggar. När vi skulle äta så frågade hanna om vi skulle äta pannkakor från ica och jag ba: Nej, gillar inte dem, Men hanna hadde aldrig smakat dem och då ville hon det men innan så sa vi att vi skulle äta nudlar, så vi gjorde nudlar och när hanna ätit en pannkaka så ville hon ha mer och då villle jag också det så vi åt nudlar, pannkakor och tapinad och kex :D Hanna är super mätt och jag är sådär.Nu sitter hanna med Lennon i famnen, och juste, När hanna ville dansa så satt jag med Lennon och klappade han så han somnade, men sen reste jag mig upp och började dansa men sen gick jag till Lennon igen och klappade han. Har teater snart så jag bloggar mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0