Min-dag!

Idag har jag varit i stan med vilma och hanna! Vi var i gallerian och kollade på hollister,
fast vi gick ut, och sen gick vi runt lite, men efter ett tag ville hanna tillbaka till holllister, men sen gick vi ut igen för jag började må illa, och då köpte vi vatten, men sen gick vi tillbaka till gollister och då köpte hanna två saker därifrån:) Jag köpte också nåt, men inte från hollister. Jag köpte från bik book (en kofta) lägger upp bild senare.
Juste, va sjuk igår och i förre-går och jag hadde mag-sjuka (fy vad jobbigt det är asså) jag kunde inte sova, men till slut somnade jag KL.6 på morgonen :D sen sov jag typ till 9 eller 10 i typ 4 eller 5 timmar (FY). Men idag var det ganska bra hadde lite ont i magen, men jag var ändå i stan. Ville se jesus tanten, men hon var inte där.
Och när vi skulle till gallerian så gick vi på rad och jag puttade hanna så hon puttade vilma så vilma ramlade in på en kille som sa nåt konstigt. Jag trodde han sa KÖP EN PIZZA, men jag tror inte det. HAHAHA, det var super kul.
Snart bli det TACO-KVÄLL (JA) va så himmla sugen på det. Bloggar senare och kommer att svara på fårgorna senare med video inlägg :D
image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finare unge! Saknar dig gumman, hoppas vi kan träffas snart! :) <3

2012-04-14 @ 19:16:30
URL: http://fannyfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0