Min vecka!

Sorry för att jag inte har bloggat nåt, men jag har inte årkat typ :D Ska berätta om min vecka, hur den har varit. Det började med i måndags då vi började skolan efter påsklovet och det dagen gick ganska snapt. I tisdags kom jag faktist inte ihåg vad jag gjorde, jo jag gick ju i skolan, men efter skolan vet jag ej :D I onsdags var det skola igen, men efter det skulle Olivia och Ebba hem till Ebba, och jag och Hanna skulle till Hanna och gå ut med hennes hundar och efter det skulle vi till willys och hämta våra gratis pizzor (för vi hadde en app på mobilen), men det gick inte så bra, för Hannas mobil laggade och vi fick gå ut för att mobilen skulle funka, men sen när man skulle ta kort på nåt funkade det inte, men typ 15 min senare funkade det så vi sprang in för att hämta våra pizzor, sen sprang vi till Ebba för att hinna äta pizzorna och samtidigt såg vi tin-tin. Sen gick vi ner till busse, men busse var ganska långt bort och jag och Ebba gick lite bakom och då såg vi en buss åka iväg och vi trodde att det var vår buss, men sen ser jag Hanna och Olivia springa jätte fort och då sa jag till ebba: Ebba våran buss kommer nu. Och vi sprang jätte fort och vi hann :) Sen var det dans och jag älskar danserna vi har. I torsdags var jag i skolan som vanligt efter det gick jag hem till hanna och kl.5 gick jag till johanna för vi två skulle till teatern och det var jätte kul. I fredags var det skola igen och till mat fick bli TACOS (MUMMMS) och sen gick jag hem med min lilla-syster och då kom mamma och vi skulle till karaten, det var länge sen jag var där, för att jag har varit sjuk och så och, jag tror förra helgen på sönadeg var jag, Johanna, Johannas mamma och min mamma och såg dirty dance en jätte bra teater och jag vill gärna se filmen också. Gud vad mycket jag skrev nu asså, men aja. Bloggar mer ikväll (tror jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0