Stan med brudarna

Hej!
Kom precis hem från stan med brudarna (Olivia,Olivia,Vanessa och ebba och jag)
köpte inget, men vill ha en tröja från hollister och ett jätte sött linne:*
På vägen hem så pratade ebba, jag och Olivia, för andra Olivia och Vanessa skulle in på fler affärer.
Men iallafall så pratade vi och då kom plötsligt JESUS TANTEN och började hålla på med Ebba
och då sa Olivia: vad håller du på  med
och då började JESUS TANTEN jaga Olivia och mig och då sprang vi in på en affär.
Sen ringde Ebba, Vanessa och Olivia och sa: kom snapt JESUS TANTEN är hääär,
så dem sprang till oss och vi typ retade henne (följde efter henne och vi vart jagade många gånger)
Jag filmade, men  årkar inte lägga upp videon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0