Dalarna

Nu ska jag berätta när jag var i Dalarna!
Vi bodde på en kamping med en till familj och vi delade stuga och det var så jätte kul :D Det var nära vattnet och en lekpark och en liten affär där man kunde köpa lite saker :) Det var otroligt kul och ändå hadde inte helgen börjat :D på lördagen så åkte vi rodel och det var så sjukt kul :D vann över en av våra kompisar och han trodde han skulle vinna men det gjorde jag :D Sen åkte vi till kampingen och badade och det var så kul för det var så grund (stav) så  kul asså....... Sen i söndags så åkte vi till leksands sommar land och det var så JÄTTE KUL.. I leksand finns go-cart aktiviteter (stav) vatten rutschkanor, studsmattor tramp-båtar  m.m. DET VAR EN SÅN ROLIG HELG SÅ JAG VILL GÖRA DET IGEN... Va med en jätte söt 5 åring också och hon är så rolig och SÖT  :DDet var helgen i dalarna :)
har typ inga bilder från dalarna eller jo några :D lägger ut dem i ett annat inlägg som kommer snart :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0