Inlägg.............

I lördags var jag på pride-festivalen och det var super kul! Det var roligt att se alla och vissa hadde jätte rolig men coola kläder på sig. Sen gick vi och åt på taco-bar och det var så gott för jag var så hungrig. Efter pride fick vi gäster och åt grillat och det var kul och gott. Sen på söndagen så var jag med johanna och sov över där tills måndagen och vi hadde så kul :D sen igår var jag på skansen för jag var med på¨allsång på skansen. vi åkte dit så vi var framme vid kanske 11 halv 12 för att få sitt platser så vi satt där sen halv 12 till kl. 8 på kvällen. Men jag och syrran och man såg mig ganska bra och det var så kul. Måns kom fram till mig och jag fick sjunga men dem filmade inte just då :) men det var fett kul :D. idag var jag bara hemma med syrran och vi tittade på TV  och ritade och spelade lite dator :D. Ska snart äta och sen kommer JOHANNA hit för hon ska sova här JIPPIIII. Har tycärr inga bilder just nu men i kanske får lite bilder nån gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0