SKOLA :( KOMPISAR :)

OKEJ!
Nu ska jag berätta om min dag. Idag var det skola och då började jag 08.20 och första lektionen  var BILD :D Vi har fått en ny bild lärare men han var ganska rolig. Sen var det idrott men våran idrootslärare var sjuk så vi fick håltimme där. Sen var det spanska och det var ganska kul-tråkigt :D Sen lunch, sen engelska, där skulle vi bara fortsätta på en sak från förra lektionen. Sen var det teknik, och det var inte så kul :) Sista lektionen var so, ganska chill dag ändå :D Snart kommer min bff Johanna hit för vi ska vara en stund. det ska bli kul.Bloggar kanske mera ikväll. Innan Johanna kommer ska jag npg svara på lite SO frågor. :D
 
En jätte fin bild jag tog på ANNA med gammla telefon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0