FÖRLÅT!!!!!!

Nu har jag inte bloggat på ganska länge och sorry men jag har inte haft lust att blogga på ett tag men ska verkligen försöka nu!
Har sett film med brorsan, och igår såg jag också film med brorsan och syrran och då såg vi fast in the furious 4 och den var jätte bra tycker jag :D
Har nog inte skrivit om när jag var i Luleå!? men där var jag med min familj och min bästis Annas familj och det var så kul. Vi såg på bio där i Luleå och dem har små men söta biosalar (stav) och där såg jag och Anna den senaste spider man! Sen bodde vi på ett hotell och där skulle vi gå på en liten runda för att se vad som fans och då skulle vi gå och titta vart gymmet var och då vart vi typ inlåsta och det var jätte varmt där och som tur var hadde vi med oss våra mobiler så vi ringde våra pappor så fick dem komma och låsa upp oss eller vad man ska skriva :D HAHAH det var fett kul. Idag var det ju tråkigt väder så vi såg på film som sagt var och nu lyssnar jag på musik och bara chillar.
Igår fyllde min kompis VILMA år! GRATTIS I EFTERSKOTT♥ Snart ska jag äta och sen får vi se vad jag ska göra.
 

Kommentarer
Postat av: VilmaLindberg

javisst äre bra! saknar dej jättemycket :) <3

2012-07-23 @ 22:08:30
URL: http://vlmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0