veckan med Anna

OKEJ!
Nu har Anna åkt hem och jag tänkte berätta om veckan.
Anna kom i måndags och det var så kul, vi pratade om skolan och kompisarna osv. Sen i tisdags så var vi bara hemma, gick ut och bara chillade. I onsdags så var vi stan. Jag skulle visa henne hollister, för hon hade alldrig vara där inne. Sen gick vi på FISK-PEDIKYR, och det var så kul, det skitlades, men var ändå ganska skönt. Sen gick vi till affärer, bland annat hollister, och där köpte jag en vanlig hollister tröja för 200 kr och jag älskar den. Anna köpte inget, men när vi kom hem tvingade jag henne att prova min och då ville hon också ha en. Vi åt på mac dondlas (stav) och då tog vi en mac wrap (stav) och Anna gillade inte sin. Sen gick vi runt lite till och sen åkte vi hem. sen i torsdags åkte vi till grönalund och det var skit kul. Vi åkte fritt fall tilt och fritt fall, sen gick vi in i SPÖKHUSET OMG, DET VAR LÄSKIGT. Jag typ grät fett mycket, för jag är rädd av mig. hehehe. Men inne i spökhuset såg vi några ungar i vår ålder och dem frågade om ville gå med i deras tåg och det ville  vi, för vi var rädda :D Sen i fredags eller lördags (kom ej ihåg vilken dag) så gick vi till ica maxi och köpte mycket godis och läsk, det var gott. Sen åt vi godiset och tittade på film samtidigt. Sen i söndags var vi i stan igen för Anna ville köpa en tröja från hollister och då ´var mamma och syrran me för vi skulle till gammla stan, men i alla fall så inne på hollister så köpte jag lite mer, för det var lite rea där (lägger ut bilder/pris också, Sen när vi kom hem så hade vi in en annsikt (stav) mask, såg på film och målade naglarna. Sen idag så chillade vi bara tills Anna skulle åka hem. Så nu har Anna åkt hem, men vi syns snart igen. DET VAR JÄTTE ROLIG VECKA ANNA♥♥♥♥♥♥♥♥
här är bilden för saker jag har köpt.
•En vit hollister kofta (är inte säker på priset)
•En bikini från hollister för 109 kr
•En mörkblå hollister tröja för 200 kr
•En grön hollister tröja för 159 kr

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA VECKA HANNA<333

2012-07-02 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0