100 frågor tagna av Ebbas blogg

1. Hur gammal är du om fem år?
18 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min syrra Betty

3. Hur lång är du?
1.59 (tror jag, jag kan vara längre)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Vet ej!

5. Vem ringde du senast?

Mamma ♥

6. Vem ringde dig senast?
Hanna eller Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Mamma: eller solna eller bromma eller nåt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag vet inte båda.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Idag på morgonen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå-gröna

12. När vaknade du i dag?
vid 8

13. Vilken är din favoritjulsång?

haha ingen jävla aning
14. Vilken är din favoritplats?

vet inte. har många

15. Vilken plats föredrar du minst?
typ skolan tror jag

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
har ingen aning

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mi madre

19. Hur stor är din säng?
normal+ att man kan dra ut den till en dubbel säng :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar data.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
har en pojamas (stav)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 ibland 3 :D

23. Hur många landskap har du bott i?
ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror på ? utomhus skor inomhus strumpor

26. Är du social?
sådär, ibland och inbland inte :D

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry och piggelin (stav)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
sushi.

29. Tycker du om kinamat?

love it

30. Tycker du om kaffe?

bläääää gillar INTE

31. Vad dricker du till frukost?
vatten eller juice (stav)

32. Sover du på någon särskild sida?
har ingen anning. har ínte tänk på det, men jag tror på sidan.

33. Kan du spela poker?
haha tror inte det.

34. Tycker du om att mysa/kela?
hahah, ja.

35. Är du en beroendemänniska?
hur menar du?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp!

37. Vill du ha barn?

aa det vill jag, men vill leva livet först!

38. Kan du några andra språk än svenska?

japp!

39. Har du någonsin åkt ambulans?

tror inte det.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
BASSÄNG helt klart!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och sånt :D

42. Äger du dyrbara smycken?
har ingen anning men jag tror det

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
har många.

44. Kan du rulla med tungan?
hur menar du?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
eeeee. känner många roliga
!46. Sover du med gosedjur?
nej

47. Vad har du för ringsignal?
den vanliga signalen till iphone!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
tror det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

mitt hår :D haha

50. Flirtar du mycket?

nja inte direkt

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

läser inte böcker.

54. Läser du dagstidningen?

nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
ja. ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
ingen anning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
fattar nada?

59. När var du i kyrkan senast?
ingen  aning, är aldrig i kyrkan förutom när det är bröllop o så

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Shoresh!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
vet ej.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mamma tror jag ♥

63. Vad lyssnar du på just nu?
inget

64. Har du varit med i tidningen?
vet ej

65. Vad är det konstigaste du ätit?
ingen anning

66. Vem såg dig naken senast?
jag ?

67. Vad är det för färg på din tandborste?

den är gul.

68. Hur imponerar man på dig?

vene

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma.

70. Har du någon piercing?
Örsnibbarna!

71. Din största vinst?
vet inte

72. Civilstånd?
Singel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloggar, instagram och typ facebook.

74. Är du fåfäng?
kanske! tror det :D hahaha

75. Ångrar du någonting du gjort?
Japp!

76. Hur gammal är din pappa?
47 snart, om han inte redan har fyllt

77. Vilket är ditt drömjobb?
 jag vet inte.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja absolut!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hamstrar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

jag skelar (stav). jag har haft 3 hamstrar. kommer inte på nåt mer :D

81. Svär du ofta?
ja
82. Sverige när det är som bäst?
Summer och vinter

83. Kan du åka slalom?
ja, det tycker jag, har egna skidor och åker med min pappa i dem flesta backarna :D

84. Vad har du ätit i dag?
vet ej

85. Vad har du för utbildning?
ingen

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina ögon typ :D
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min mage och mina ögonbryn

88. Vilken är din bästa egenskap?
i dont know

89. Vilken är din sämsta egenskap?

i dont knoow

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
i dont know

91. Saknar du något?
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
japp !!

93. Vad gör dig ledsen?
Dedu

94. Vad gör dig glad?
my firends and family

95. Har du varit gift eller förlovad?
nej

96. Vad ska du göra i helgen?
har ingen anning

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha vet inte

98. Vad har du för laster?
vet inte

99. Vem är din förebild?
typ mario en dansare och sen ingen anning :D

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
har ingen anning. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0