ANNA ♥♥

tjenare!
Idag kommer ANNA, det var därför jag var så glad. Har saknat henne jätte mycket och nu sitter jag helt spänd tills hon ska komma. Det tråkiga är att jag vill att hon ska komma nu, för jag har jätte tråkigt just nu :( Ska gå och köpa sushi senare idag med syrran, och det är gott, men jag årkar verkligen inte göra nåt. Vill bara att klockan ska vara 5 nu för det är typ då hon kommer :D Ska kanske börja göra om min blogg, alltså byta designe och header? vad tycker ni? Målade naglarna igår i rosa med blommor på. Har städat och fixat, fast igår, så nu tycker jag att mitt rum är fint. Juste den här veckan vet jag inte om jag kommer att blogga så mycket, det får ni se. Jag tror jag kommer att blogga den här veckan men aja. Nu ska jag vell fortsätta och ha tråkigt tills jag och syrran ska köpa sushi och sen ska jag bara sitta och vänta tills ANNA kommer hit. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 ♥så fin du är ANNA ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0