förlåt!

sorry för att jag inte har bloggat på ganska länge, men nu skia jag berätta om min dag från början till slut :D
Det började med att jag vaknade halv åtta, för att jag skulle till mammas jobb, och hon började kl.9.00. Men iallafall, då plattade jag året och tog på mig kläderna. När vi kom till mammas jobb gick vi upp på "kontoret" mammas skulle fixa lite. Sen åt vi mat och det var pannkakor och soppa, det var inte så gott, men jag och min syrra och mamma tog nåt annat :). Sen hade mamma rast och då gick vi ut och skulle byta en sak på lindex. Sen slutade mamma kl. 15.00 och då åkte vi till ica maxi och handlade mat tills imorgon och idag, men mamma hade köpt listan där allt som vi skulle köpa stog, så vi köpte bara det vi trodde vi skulle ha. snart ska jag äta grillat och imorgon är det midsommar och vi ska bara vara hemma och ha mys..... Har sjukt ont i benen. :D fin bild, på mig och ebba från hennes data :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0