OMG!!!

OMGOMGOMG!
okej, nu ska jag berätta om igår och idag :D
igår var det skolavslutning och det var kul och tråkigt. Det roliga var att nu har vi SOMMARLOV och det tråkiga var att den bästa läraren vi har haft på länge ska SLUTA :( Efter skolavslutningen åkte jag, Hanna, Ebba och Olivia till grönalund och hadde skoj där. Vi hadde så kul att en halvtimme innan vi skulle åka hem mådde jag så illa att jag nästan kräktes :( Men på grönan såg vi VOBBAN FRÅN BIGB ROTHER, men när vi såg åt vi kebab så vi kunde inte ta kort med han, vi fick panik :) Sen när vi skulle åka hem såg vi Nanne Grönvall, hon tog vi kort med.
Idag var jag på mammas jobb, och det var kul som vannligt :D
bilder kommer i ett annat inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0