Sorry

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat  och så, men jag kan inte blogga på min mobil längre :( och jag har inte årkat ladda min data, men jag lånar syrrans data. Igår åkte vi på en bil tur i one piece  och det var mysigt. Sen åt jag köttbullar med potatis sallad och sallad. Eftrrätten var jordgubbar, glass och rulltårta. Sen sog jag, mamma och syrran på film (kom inte ihåg vad filmen heter) och så åt vi godis och drack läsk. Idag har jag inte aning om vad jag ska göra , men hoppas jag hittar på nåt. Jag ska försöka blogga mera, och så får vi se om jag kan fixa så jag kan blogga på mobilen också. Ska försöka blogga mera idag/ikväll.
♥gillar den här bilden jätte mycket♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aww! Pözz! :* <3

2012-06-24 @ 19:15:02
URL: http://haannasundmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0