Nationaldagen!

ska berätta lite om igår! Igår var det Natinaldagen och det var så kul :D
Jag började med att klä på mig och packa och sånt sen skulle jag möta Hanna, Olivia och Ebba hos Ebba, och sen gick vi ner tillsammans till golfängarna för att se  vår kompis Vilma skulle sjunga på stora scenen. Hon var så himla duktig asså. Sen gick vi runt och tittade lite vad som fanns att göra typ :) haha. Sen gick vi tillbaka till stora scenen för att kolla vem som vann. (Vilma var med i en tävling, stjärnskottet, tror jag att det hette) men hon vann inte, men hon var ändå BÄST.Sen gick vi runt lite till och vi bestämde oss för att åka en spider-man karusell. Det var jätte kul, för att det var länge sen man åkte en karussel.Sen vid kl. 18.00 skulle hela min dansgrupp möta våran danslärare bakom stora scenen. Så vi går in och ser David Lindgren som ska sjunga efter vi har dansat. Vi värmer upp och alla var jätte nervösa. Först dansar en liten mindre dansgruppoch sen är det vi :). Vi bestämde att vi skulle gå in lite snyggt, men alla hinner inte innan danser börjar så precis innan alla ska börja dansa får dem sista typ springa in, haha undrar hur det såg ut :). Sen när vi hadde dansat klart så var det David Lindgrens tur att sjunga och då hadde han två bakdansare och en som hette MARIO (tror jag) och han är så jäklans GRYM, FÖREBILD, haha :) Men sen frågade vi våran danslärare om vi får ta kort med han, men han skulle precis ge autografer och foton med alla som ville,så vi fick stanna bakom scenen och vänta tills han var klar, och medans vi väntadeså tog vi kort med alla möjliga t.ex en typ clown, MARIO, han som tog hand om hela promet typ, och till och med en polis, hahha. och på bilderna jag kommer att lägga upp så ser ni att alla vi har sockor på oss och då ville vi heta THE SOCK GREW haha så KUL.
Efter en lång tid är det nästan igen kvar i kön till David Lindgren och då ställer vi oss i kö. Så vi får en autograf och ett foto med han. Sen efter det skulle vi gå runt lite till, men jag årkade inte det så jag gick hem med mina föräldrar.
Det var den underbara dagen på Natinaldagen,kanske till och med den bästa, fast jag vet inte, men en av dem bästa.














stog också brevid han men årkar inte lägga ut bild :)

så det var ganska många bilder har fler men årkar inte lägga ut alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0