YAAAAAAAA

Hejsan och sorry för att jag inte har bloggat, men jag tänkte berätta om idag och om igår :D
Igår så var det klassens dag och då åkte vi till kärsön och det var super kul, men lägger upp bilderna nån gång för jag har inte bilderna nu, men på ebbas kamera är det typ 300 bilder :D hahahahaha :( aja. Idag efter skolan gick jag, ebba, olivia och hanna hem till ebba och körde spa-kväll <3 först så hadde vi fot-bad och sen hadde vi ansiktsmask (stav) och sen naglarna, och vi hade spa-kväll för att imorgon är det SKOLAVSLUTNING, YAAAAAAAAAA och då vill man ju vara fin :D haha. Lägger upp skolavslutnings autofiten imorgon nån gång. Ska snart duscha och kanske platta håret efter det och imorgon så det är jätte platt. Mina kompisar tyckte att jag skulle ha en tofs imorgon men vi får se kanske har jag det :D men då ska det vara platt hår ändå!

fin bild på när vi överraskade (stav) ebba på hennes födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0