♥anna♥

Hejsan!
Har varit på dansen och nu sitter jag och vilar min FÖTTER.
Asså jag har så *** ONT att jag inte kan gå typ.
Får vila tills imorgon, men det braiga imorgon är att vi inte har
nån jumpa så ryggsöcken blir inte tung :D

asså vi ser inte ut så häär på riktigt men som vi ser ut på den bilden visar jag sist, fast jag har rööt hår nu, men det där var på Gotland så:D
det kommer roliga bilder jag har gjort ..



vårt normala vi :D
juste det hääär är min BFF som jag bara träffa kanske 1-2-3 gånger per år det är olika bror på vad vi gör och så men hon är värkligen en sån vänn man bara vill ha <3
saknar dig ♥ANNA♥


Kommentarer
Postat av: Jojo:)

Awwwii gulligt!!! <3

2012-03-15 @ 21:54:21
Postat av: Anna

aww<3 saknar dig med hanna<33

längtar tills sommaren;)<3

2012-03-17 @ 20:17:23
URL: http://annaassfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0