godmorogn.

Måste bara säga att ni vet min gammla frågestund, jag har inte svarat på frågorna :D och tänker inte göra det men jag ska snart ha en ny frågestund och då ska jag svara på frågorna. Så efter det här inlägget så gör jag en frågestund. sen svarar jag på frågorna på måndag-tisdag eller onsdag.

Godmorogn!
vaknade för en "timme" sen och nu sitter jag med datan i knät och tittar på TV.
Igår åt jag mamma och min syrra tacos (pappa och min bror var inte hemma) sen såg vi på let's dance, efter det var det New girl och då åt vi chips och drack läsk. När pappa kom hem så åt vi lite godis och jordgubbar, med grädde och socker. Efter allt vi åt var jag jätte mät, hadde ont i magen och gick och sov, för jag hadde ont i magen.

kollade igenom ganska gamla bilder och jag hittade den här. Fina tjejer :D


Kommentarer
Postat av: Nina

:D <3

2012-06-01 @ 23:16:50
URL: http://hideandseeek.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0