länkbyte!

Nu har jag länkbbyte med ♥EBBA♥
Ebba går i min klass och jag är med henne varenda dag med olivia, olivia, vanessa, hanna och tale också men olivia, vanessa och tale går i andra klasser men vi är med dem ändå.
På Ebbas blogg skriver hon om sin vardag, foton, musik och andra roliga saker.
Ebba är skit snäll, jätte söt, jätte rolig och helt fantastikt <3
kolla in hennes blogg, för annars ångrar ni er.

klicka EBBA eller på bilden



Och så har jag länkbyte med ♥HANNA♥
hanna går in i min klass och jag är med henne varenda dag, och vi har super kul tillsammans :D
PÅ hannas blogg skriver hon om sin vardag, foton, mucik och andra roliga saker.
hanna är super snäll, super söt och jätte rolig.
kolla in hennes blogg annars missar ni nåt :D

klicka HANNA eller på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0