Min dag!

Tjenare!
Idag var det en jätte rolig dag, för efter skolan fick vi och solade hos ebbas pappa och alla vart brunare :D efter det vid halv 6 så gick vi till vernissage, sen gick vi och satte oss på en bänk och fotade lite, som kommer komma i detta inlägg. Sen gick Ebba hem och jag Olivia, Hanna och Tiffany var kvar och fotade lite till, sen skulle vi hem och då hittade vi svampar och tomater som nån Hadde tappat eller slängt bort och sp Började alla kasta på Olivia och sen vart det svamp och tomat krig HAHAHAHA :D skit kul. Och det var super varmt idag och skönt, men väldigt varmt. Juste, på idrotten idag så körde vi typ basket eller basket lek och då kom en liten kille som ville vara med och det var fett kul. Jag Vanessa och Olivia skrattade och sen började han prata med alla, alltså Ebba, Olivia, Olivia, Vanessa, Hanna, Tiffany och Markus typ :D det var fett kul. Hoppas ni har haft en bra dag och hoppas det blir lika skönt imorgon. Kunde inte ladda upp bilder för min App krånglar :( men försöker senare eller imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0