min dag (igår)

ska nu berätta om vad jag gjorde igår.
min familj och två andra familjer (vi känner dem), vi hadde picnik och et var super kul. Vi spelde brännboll, barnen mot vuxna :D vi barn vann såklart, HAHAHA. Sen när vi hadde spelat en stund så skulle vi äta våran efterrätt, eller äta våra ballerina-kakor, men då när jag var sugen på en, och då hadde fåglarna åtit upp alla  så jag vart   fett   deprimerad men då gick alla barn och köpte glass. Jag köpte callippo shots (stav), har ätit callippo shots tre dagar i rad :D Men sen åkte alla hem och sen efter typ en timme eller halv timme messade våran kompis (dem som vi hadde picnik med) och sa att vi skulle äta på parma (en resturang) för det har vi alltid gjort efter picniken i några år (dettta är som en tradition) vi har gjort det väldig många år :D och det är jätte kul. Jag beställde pizza, men årkade inte allt för jag hadde ätit så mycet på pickniken (stav) så vi tog hem det som blev över :D
har ingen bild SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0