ingen rubrik.

förlåt att jag inte har bloggat så mycket men nu ska jag skriva ett inlägg!
Igår var jag på karaten och då när jag och min syrra kom försent så var det jätte många där och sen skulle alla göra samma sak och jag och min syrra och typ 3 andra kunde inte det och det var pinsamt, men sen skulle min syrra och dem 3 andra sätta sig ner och titta på dem som kunde och jag fick göra med dem, och jag kunde INTE och det var SÅ pinsamt... :D Igår innan karaten var jag hos Ebba och tittade på nån film och sen skulle hon till stan. Just nu har jag ganska tråkigt men ska fixa lite göra nått roligt på bloggen når bra inlägg eller vad man nu ska säga :D Ni får en bild nu!

en ganska gammal bild på ANNA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0